FAQ

FAQ

Zaštita od požara

Šta je ZOP?

ZOP je zaštita od požara ili preventivno delovanje i sprečavanje nastanka požara.

Kako da se odlučim za neki od paketa daljinskog nadzora?

Naša kompanija pruža uslugu stručne analize i izrade projektnog zadatka kako bi kompletan sistem bio adekvatno praćen.

Da li mi je potrebna dodatna oprema kako bi se aktivirao daljinski nadzor signala?

Na osnovu stručne analize i izrade projektnog zadatka se utvrđuje da li je potrebna instalacija dodatne opreme u skladu sa standardima.

Šta obuhvata usluga daljinskog povezivanja na kontrolno operativni centar?

U zavisnosti od paketa usluge usluga obuhvata 24/7 nadzor signala koji su obuhvaćeni paketom.

Koji signali mogu daljinski da se prate?

Signali tehničke neispravnosti i alarmni signali.

Da li odgovorna lica mogu da budu obaveštenavo alarmnim stanjima i tehničkim neispravnostima?

Da, vi nam dajete kontakt podatke odgovornih lica koja će biti kontaktirana od strane operativnog centra u slučaju alarma i tehničkih neispravnosti.

Da li postoji neki izveštaj koji dobijamo?

Da, u dogovoru sa vama i u zavisnosti od paketa izveštaji mogu da se generišu i dostavljaju elektronskim putem, dnevno, nedeljno ili mesečno.

Da li postoji mogućnost da odgovorna lica SMS-om dobijaju određene alarmne signale?

U zavisnosti od paketa za koji se odlučite moguće je podesiti SMS dojave za određena odgovorna lica.

Vodafone automotive

Šta je Vodafone sigurnosni sistem za vozila?

Vodafone sigurnosni uređaj za vozila je sistem za sprečavanje i ukazivanje na pokušaj otuđenja vozila i isključivo se koristi za tu namenu

Da li Vodafone sistem uvek prati moju lokaciju?

Operativni centar nema lokaciju vašeg vozila i ne može da vas prati sve dok se ne generiše alarmno stanje i pokrene sigurnosni protokol za vaše vozilo.

Zainteresovan sam za uslugu kome da se obratim?

Za sve informacije o usluzi i neophodnim koracima možete nam se obratiti putem mejla i telefonskim putem kako biste dobili sve potrebne informacije.

Ko ugrađuje sigurnosni uređaj u moje vozilo?

Svi servisi koji ugrađuju sigurnosni uređaj su sertifikovani za ovaj vid usluge i vaše vozilo će biti adekvatno tretirano. Kompanija Monitoring doo vas upućuje u servis najbliži vašoj lokacijiNeque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt.

Kako da pronađem servis za ugradnju uređaja?

Na spisak svih servisa koji poseduju sertifikat za ugradnju Vodafone sigurnosnog uređaja, može vas uputiti kompanija Monitoring putem mejla ili putem telefonskog poziva.

Koliko dugo traje ugradnja uređaja?

Trajanje ugradnje uređaja zavisi od marke i modela vozila, u većini slučajeva ugradnja traje između 120-180 minuta.

Kako da znam da su sve funkcije aktivne i operativne?

Prilikom ugradnje uređaja serviser u saradnji sa našim kontrolno operativnim centrom vrši proveru svih funkcionlanosti sigurnosnog uređaja. Kada se izvrši funkcionalna provera, usluga može biti aktivna i operativna.

Uređaj je ugrađen, da li mi je usluga aktivna?

Nakon što ste popunili i dostavili korisnički sporazum i pretplatili na uslugu ona postaje aktivna.

Koliko dugo važi pretplata?

Pretplata je važeća 12 meseci od datuma aktivacije. Nakon isteka perioda uslugu je moguće ponovo aktivirati.

Potreban mi je dokaz o ugradnji i aktivaciji usluge za osiguravajuće društvo.

Nakon ugradnje i aktivacije usluge, putem maila se dostavlja aktivacioni sertifikat koji je dokaz o aktivaciji usluge.

Šta se dešava ukoliko neko pokuša da otuđi vozilo u toku noći i aktivira se alarm sa sigurnosnog uređaja?

Kako je operativni centar funkcionalan 24/7 tokom cele godine, po proceduri Vodafone Automotiva pozivaju se dostavljeni brojevi i uz sigurnosna pitanja utvrđuju se autorizacija. Ako je stvarni pokušaj otuđenja postupa se po procedurama

Kako agent operativnog centra utvrđuje da je sa vozilom sve uredu i da razgovara sa odgovornim licem za vozilo?

Prilikom popunjavanja korisničkog sporazuma navodite dva sigurnosna pitanja sa odgovorima kako bi ste bili autorizovani prilikom alarmnih stanja.

Da li operativni centar dobija signale sa fabričkog alarma ugrađenog u vozilo?

Operativni centar dobija signale samo sa Vodafone sigurnosnog uređaja.

Vozilo mi je ukradeno šta da radim?

Ukoliko ste sigurni da vam je vozilo otuđeno potrebno je da pozovete kontrolno operativni centar kako bi se pokrenuo sigurnosni protokol za vaše vozilo.

Da li sam u obavezi da prijavim krađu policiji?

Da, obavezno je da odmah prijavite krađu u lokalnoj policijskoj stanici.

Prijavio sam krađu policiji šta sad da radim?

Nakon prijave krađe policiji potrebno je da nam dostavite broj prijave kako bi smo stupili u kontakt sa policijom i asistirali im u pronalasku vozila.

Kako uređaj zna da sam ja u vozilu?

Prilikom ugradnje uređaja dobijate dve vozačke kartice, jednu od kartica je potrebno da uvek nosite sa sobom dok koristite vozilo.

Gde je potrebno da čuvam drugu vozačku karticu?

Drugu vozačku karticu čuvate van vozila.

Operativni centar me kontaktira i ako nosim vozačku karticu sa sobom?

Baterija u vozačkoj kartici može da se isprazni i potrebno je zameniti.

Krenuo sam na odmor van zemlje da li mi usluga važi?

Vodafone usluga je važeća u svim zemljama Evrope i alarmni signali sa vašeg vozila se prate bez obzira u kojoj zemlji Evrope se nalazite.

Vozilo mi je ukradeno u inostranstvu šta da radim?

Ukoliko ste sigurni da vam je vozilo otuđeno potrebno je da pozovete kontrolno operativni centar kako bi se pokrenuo sigurnosni protokol za vaše vozilo i kako bi se vaš slučaj prosledio kolegama u zemlji u kojoj se vozilo nalazi.

Alarmni signali se učestalo javljaju, šta je potrebno da uradim?

Ukoliko se alarmni signali aktiviraju u velikom broju bez poznatog razloga potrebno je da se obratite operativnom centru kako bi bila urađena dijagnostika uređaja.

Operativni centar je ustanovio da postoji problem sa uređajem, šta treba da radim?

Ukoliko je došlo do problema sa uređajem potrebno je da se obratite servisu gde je uređaj ugrađen kako bi se izvršila defektaža i otklonio problem.

Da li uređaj generiše alarm ukoliko neko pokuša da prekine napajanje?

Da, uređaj generiše alarmno stanje prilikom prekida napajanja.

Da li uređaj generiše alarmno stanje ukoliko neko aktivira ometač?

Da, ukoliko je vozilo ugašeno i uređaj uspešno detektuje ometanje signala alarm će biti generisan.

Pauk mi odnosi auto da li će uređaj to detektovati?

Da, uređaj detektuje pomeranje vozila kada nije startovano i generiše alarmno stanje.

Kupio sam novo vozilo i želim da ugradim uređaj, da li mi je postojeća pretplata važeća?

Ukoliko imate aktivnu pretplatu moguće je izvršiti zamenu uređaja i vrstu vozila u sistemu.

Da li mi je pretplata važeća ukoliko prodajem vozilo, ali želim da zadržim postojeći uređaj kako bih ugradio u novo vozilo?

Ukoliko imate aktivnu pretplatu, uređaj iz starog vozila je potrebno ugraditi u novo vozilo, izvršiti testiranje sistema i ažurirati podatke o vozilu.

Prodajem vozilo zajedno sa uređajem, da li moju postojeću pretplatu može da koristi nov vlasnik vozila?

Ne, nov vlasnik vozila mora da kupi pretplatu ali će koristiti uređaj koji se već nalazi u vozilu.

Da li postoji neka aplikacija preko koje mogu da imam uvid u informacije o vozilu i uređaju?

Da, uz pretplatu koju ste kupili imate uključeno korišćenje aplikacije Vodafone My Connected Car.

Da li je aplikacija podržana za Android i IOS?

Aplikacija je podržana za obe platforme i možete je skinuti u odgovarajućoj prodavnici.

Vozilo mi je na trajektu šta mogu da uradim da se ne bi aktiviralo alarmno stanje?

U aplikaciji My Connected Car možete aktivirati Transport mod u trajanju koje naznačite kako bi ste izbegli aktiviranje nevalidnih alarmnih stanja.

Vozilo mi je u servisu šta mogu da uradim da se ne bi aktiviralo alarmno stanje?

U aplikaciji My Connected Car možete aktivirati Garažni mod u trajanju koje naznačite kako bi ste izbegli aktiviranje nevalidnih alarmnih stanja.

KONTAKT

Monitoring d.o.o.
Brodarska bb, 11070 Novi Beograd

office@monitoring.rs

Call Centar 0800 15 15 14

Monitoring je član BSS GRUPE.